مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 10:422022-05-27اقتصادي

فارس پلاس| ورود قالیباف به مسئله عدم پرداخت حقوق کارگران سد شفارود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رضوانشهر، ساخت سد مخزنی شفارود از نیمه دوم سال 92 و با استفاده از تسهیلات بین المللی فاینانس خارجی در غرب گیلان منطقه پونل رضوانشهر بر روی رودخانه شفارود و در فاصله 2.

5 کیلومتری شهرستان رضوانشهر و 65 کیلومتری کلان شهر رشت آغاز شد.

  پروژه ای که قرار بود آرزوهای دیرینه مردم و کشاورزان شالی کار غرب گیلان و شرایط لازم جهت تأمین آب مطمئن برای بخش های کشاورزی، شرب، صنعت و محیط زیست را فراهم کند امروز تبدیل به یکی از چالش های مهم منطقه شده است.

  این پروژه در طول سال های گذشته بارها و در ادوار مختلف با کمبود منابع اعتباری، عدم تخصیص به موقع آن، اعتراضات حامیان محیط زیست و همچنین معوقات حقوق و دستمزد کارگران روبرو شده که تاکنون ادامه دارد.

  در سل گذشته نیز کارگران سدشفارود به دلیل تعویق چندماهه در پرداخت حقوق آنان اعتراض و تجمعاتی داشتند که با ورود مقطعی مسؤولان شهرستانی همراه بود که اعتراض اخیر آنان نشان دهنده عدم توجه تاثیر مسؤولان در حمایت از کارگران است که گزاش های قبلی را می توانید از طریق لینک های روبرو مطالعه کنید.

(اینجا ) سال گذشته بود که نواب کمیسیون های برنامه و بودجه و تلفیق مجلس شورای اسلامی با حضور در شهرستان رضوانشهر از پروژه سد شفارود بازدید کردند، در جریان این بازدید، محمود قاسمی، فرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس پلاس| ورود قالیباف به مسئله عدم پرداخت حقوق کارگران سد شفارود

فارس پلاس| ورود قالیباف به مسئله عدم پرداخت حقوق کارگران سد شفارود